Sunday, November 9, 2008

Sumber : http://www.pathguy.com/lectures/hemophilia.jpg

Hai : Siapa pukul dia ni? Siapa cubit dia ni ? Teruknya.......
Riah : Kenapa ?
Hai : Tengok ni...lembam sana - sini...eeee teruknya....tak kesian ka...
Riah : Ini dari rumah ni....pagi - pagi macam ni mesti dari rumah ni...
Hai : Ish...takkan mama bapa dia pukul sampai macam ni....
Riah : Ish... ish....ish...
- %^%#$^&*)_)_+_)232!#%^&*)(_+_)(&%$! -
Salam.
Anda pernah alami apa yang saya alami? Ceewah macam cerita seram plak...
Saya nak kongsi sedikit maklumat dan pengalaman saya yang cetek ini. Dulu masa mula - mula berkecimpung dalam bidang menjaga dan mendidik anak ni...termasuklah hari ini setelah hampir 2 tahun saya bersama mereka banyak benda yang saya tak tahu. Nak belajar semua sekaligus tu mustahil juga kan kerana saya ni tak hebat mana pun....orang bilang biar perlahan - lahan yang penting masuk di otak. Hari ini saya ada terbaca artikel mengenai haemophilia.

KESIHATAN
Lebam hemofilia
Oleh FATIMI NADIAH ZAINUDEEN
Hanya kerana terlanggar kerusi, seorang penghidap haemofilia boleh kelihatan seperti mangsa penderaan fizikal.
Keterangan lanjut sila ke...

0 comments

Iklan......

Amazing Autistic

 


Blogger Template By LawnyDesigns