Saturday, October 4, 2008

Kabur Kaaabur..


3 comments:

ridzuanriza said...

Tak payah pergi.... kalau pergi pun xde sape nak bayarkan gaji.. he he.. kalau sekolah paksa2, pedulikan... the truth is out there.. hehe..

ridzuanriza said...

Tak payah pergi.... kalau pergi pun xde sape nak bayarkan gaji.. he he.. kalau sekolah paksa2, pedulikan... the truth is out there.. hehe..

ari said...

Ari To Ridzuanriza..
Serius ba... mereka tak bayar ka?
MAksudnya betullah kita posting jan 2009? Tak rugi ka tu? Dah la 18 bulan elaun ja... ni nak tangguh 6 bulan lagi? Tak adil! banding dengan KPLI fulltime yang hanya 3 bulan gi praktikal di sekolah..

Kita tak da hak kah ?

ISU # 2 BERMAIN: INTERVENSI MURID BERKEPERLUAN KHAS (MBK)

BERMAIN: INTERVENSI MURID BERKEPERLUAN KHAS (MBK) Kebelakangan ini bermain sudah menjadi isu yang sering diperbincangan oleh pengamal per...